Drama Leaves

torsdag 26 juni 2014

I brist på ord...

Jag har tappat "talförmågan", det finns inga ord till bloggen... viljan att blogga finns men utan ord.. blir det halvdant! Men jag ska försöka bättra mig för jag VILL ju!

 Körde och köpte en del blommor i en av de små handelsträdgårdarna (hos Christina på lilla Höjs blommor) här i närheten. Superfina plantor till kanonpris! De stora krukorna fick en komposition av orange, lime, svart, blått och grönt - I like!!!! 
 Röran som syns framför huset har åtgärdats. Varje vår när allt ska avhärdas ser det ut som kom och hjälp... Men nu är det (nästan) ordning
 Kobrakallan som jag trodde var död kom äntligen upp och en av de små liven blommade
Imorgon ska i få se nå´t häftigt ;) 
(eller ni kanske tycker att det är läskigt!)

1 kommentar:

  1. Och här är det lite tvärtom, eller hur jag nu skall uttrycka mig... vår dator är såå seg nu så här i slutet på månaden,när internetet tagit slut (vi har en dotter som ser på film på sommarlovet så det tar slut...) så att ladda upp bilder tar en evighet... så jag ser tyvärr inte hela dina bilder... men jag blir nyfiken på vad det är för läskigt du skall visa, får väl ta en fika medan bilderna laddas upp...;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)