Drama Leaves

tisdag 24 september 2013

Med blommor och blad...

Det märks tydligt att den är här nu, hösten.
Luften har blivit svalare och nätterna är ganska kalla även om de flesta dagar fortfarande är väldigt fina.

Jag, som nog är ganska beroende av färg, tycker fortfarande att det mesta är vackert än


 Katsuran skiftar färg ovanligt tidigt i år!


 Den lilla japanska lönnen 'Katsura' som frös ner till marknivå har repat sig väldigt bra! I vinter tror jag minsann att jag ska försöka täcka den...
 Doften från Silveraxen är underbar!
 Sen måste jag säga att familjen minsann vet vad jag tycker om, maken kom med denna
 och döttrarna med en snarlik "ler"
Ha det gott och glöm för allt i världen inte att njuta av det underbara väder vi har / Kram gittan

6 kommentarer:

  1. Du har verkligen mycket färg att glädja dig åt! Och riktigt än ska vi väl inte ge upp, oktober kan väl sköta sig och bli en riktigt fin höstmånad, vill jag hoppas!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Lönnen på första bilden är ju helt otrolig! Hoppas bladen sitter kvar länge.
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Så mycket vackert du har det ännu.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder från din underbara trädgård
    kram//lotta kullervilla

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det än. Visst är hösten vacker!
    Vi har frost om nätterna nu så det går snabbt att vissa blommor ger upp, men färgerna på träd och buskar består.

    SvaraRadera
  6. Njuter för fullt här med av det sköna höstvädret. Du har mycket fint och underbara färger i din trädgård.

    Ha det gott!
    Kram

    ps Jag brände tidningen för att den skulle bort och det var det enklast sättet

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)