Drama Leaves

tisdag 20 december 2011

Min julklapp till er

Jag skulle gärna vilja ge er alla en liten klapp såhär i juletid.

Därför erbjuder jag alla bloggvänner och även anonyma bloggläsare 20 % rabatt på alla varor i butiken (gäller ej nedsatta varor och ljus) fram till och med den 24 December!

Varmt välkommna in till mig i butiken och fynda de sista klapparna, köp några nya kulor till granen eller något annat fint till dig själv.

Men tänk på att du måste säga till att du ska ha rabatt innan jag slår in dina varor i kassan.

En riktigt God Jul till er alla från mig / Kram gittan

4 kommentarer:

  1. Jag skulle ju gärna hälsa på dig men det är bara så att jag aldrig är åt det hållet. Snäll tanke av dig ändå.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig klapp - önskar bara jag hade möjligheten att besöka din butik.
    Ha en riktigt God Jul

    SvaraRadera
  3. Härlig julklapp du ger oss alla.
    Hoppas att vi kan träffas efter helgerna, alltid lika trevligt...
    Önskar dig och din familj en riktigt God Jul
    kramar från kullervilla

    SvaraRadera
  4. En riktigt God Jul till dig från mig ♥

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)