Drama Leaves

onsdag 19 januari 2011

Kursdags

Jag har anmält mig till kursen:

Medelhavsträdgård

hos Eva Robild måndagen den 31 januari. Nu undrar jag om det är någon mer från "mitt håll" (utanför Lund) som ska dit?

Jag har även anmält mig till ett föredrag i Lomma med Gunnel Carlsson som föreläsare. Eller rättare sagt dotter nr 1 har anmält mig till den =) Det har sina fördelar med att hon jobbar på Studieförbundet. Om hon inte tipsat mig om den hade jag nog missat att föreläsningen fanns - tack gumman!

Igårkväll var vi i Höganäs och hämtade hem vår nya familjemedlem. En liten, otroligt söt kille som fått namnet Abbe. Jag måste ta kameran med mig hem ikväll så att ni får se underverket.

Vad gör jag för fel när det inte blir någon länk till Eva??? Eller jag ska kanske uttrycka mig såhär istället, hur gör jag för att det ska bli en länk?

Kram

6 kommentarer:

  1. Låter kul med de där kurserna.
    Tyvärr bor jag ju inte i "krokarna".
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Åh, en liten Abbe, en kanin antar jag, hoppas vi får se foto på den lilla godingen!
    Medelhavsträdgård lät ju spännande, vad månde det bliva hemma hos dig sen för förändringar...Skall bli kul att se! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande den kursen lät, och ännu mer spännande hur det ska se ut hemma hos dig efteråt! /Katarina

    SvaraRadera
  4. Verkar spännande. Risken är kanske att man blir för mycket peppad
    Ha de gott
    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännande med kurs!

    Det där med tulpanerna du undrade över. Jag köpte faktiskt sådana som inte stått i vatten idag. Bara för att jag tvunget ville ha lila. Annars brukar de stå i vatten där jag köper. Påskliljor vet jag att de mår lika bra utan vatten ett bra tag och jag tror att tulpaner klarar sig ett tag de också men kanske inte fullt så länge.

    Länk gör du genom att markera ordet, tex. Eva. Sen klickar du på länk och där infogar du webadressen till hennes blogg/inlägg.

    Kram o lycka till med nya familjemedlemen.

    SvaraRadera
  6. Låter mysigt med kurs...
    Väntar med spänning på bilder av den nya i familjen.
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)