Drama Leaves

onsdag 20 april 2011

Den upphöjda rabatten - April

Så var det tid för månadens bild igen, jag måste säga att jag förundras över vilken enorm skillnad det är på månadens bilder jämfört med förra månaden - härligt!
T.o.m gräsmattan har hämtat sig från allt snömögel den hade... utan att vi gjort någonting för att hjälpa den på traven























pssst... jag har ÄNTLIGEN fått hem min laptop igen! Den fungerar igen och även denna gången finns allt som fanns i vid "haveriet" kvar - jippie! Med nytt moderkort tar vi nu (äntligen) det säkra före det osäkra och laddar över alla bilder till en extern hårddisk. Till saken hör att vi fick investera i en ny extern också eftersom den (oanvända) havererade ihop med en av våra andra datorer...

Vill du se fler månadsbilder från min trädgård? Du hittar Etiketter längst ner i höger kolumnen där finns dem under just Månadens bild. Vill du se fler bilder från vår Upphöjda rabatt så finns det en etikett där även för den.

7 kommentarer:

  1. Det är kul att ha bilder på sina rabatter från olika tider. DÅ kan man roa sig på vintern med att dra slutsatser, komma på projekt mm.
    Ser att någon av dina bambu ser risiga ut precis som mina. Undrastro om de repar sig.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att naturen är bra på att repa sig självt.....det är nog bara så att vi har lite dåligt tålamod med att vänta medan det sker ;)))
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut!
    Du frågade om hur julrosornas fröplantor ser ut, och jag ska försöka få till en bild. Men annars rekommenderar jag att rensa superförsiktigt och låta plantorna växa till sig för då ser man tydligt att det är julrosor! Lycka till! /Katarina

    SvaraRadera
  4. Gillar upphöjda rabatter.
    Ha en skön i helg i trädgården.
    Och alla hönsen sa ka ka ka ka
    Annika

    SvaraRadera
  5. Oj, är det så grönt hos dig! Fint i rabatten med alla vårlökar som kommer och så välstädat :)
    Glad Påsk! /Bea

    SvaraRadera
  6. Det är härligt när det händer så mycket nu och man ser alla framsteg dag för dag. Fint med grön gräsmatta . det gör så mycket när det varit grått så länge, Min har precis börjat skifta en aningens i grönt.

    Va skönt det ska bli med påsk nu. HOppas du får en skön helg!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  7. Den är verkligen fin och jag ser att dammen har kommit på plats! Snyggt. Ha en underbar påsk. /kram Anette

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)