Drama Leaves

fredag 11 september 2015

Eftersom dator-döden inträtt på hemmaplan så beslutade jag mig för att lägga bloggen i träda en tid framöver. 
Och med tanke på att min hemdator numera enbart finns där för nöjes skull så känns det inte relevant att lägga pengar på en ny, inte nu i varje fall.
Jag tittar runt hos er på jobbet och sen får vi se hur det blir med den egna bloggen, kanske går det att rädda min laptop för en ringa slant eller så gör det det inte....

Ha en fin helg / Kram gittan

4 kommentarer:

  1. Kikar in här och önskar dig en fin helg med! VIlka fina bilder du bjöd på i förra inlägget, härlig insynsskyddad tomt ni har! Kommer bli jättemysigt med en liten sittplats där vid den upphöjda rabatten. Och den där klotlönnen blev jag lite nyfiken på, är den snabb/långsamväxande?

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas datorn repar sig. Hur trött blir man inte på krånglande teknik? Hoppas att du endera dagen är åter på bloggen;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kikar bara in och säger grattis i efterskott! Skulle komma ihåg det i tisdags, men minnet är ju bra men kort...;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Trist med datastrul.
    Ha det så bra du kan utan data.
    Vilket jag tror är riktigt hälsosamt.
    Annika

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)