Drama Leaves

lördag 12 maj 2012

Shoppade loss lite...

Maken och jag hade pratat om att åka upp till Göteborg idag för ett besök på bl.a Lisebergs Trädgårdsdagar.. Men vädret lockade inte direkt så igår bestämde vi oss för att stanna hemma, det går ju fler tåg!

Så...
då gick det som det gick "hihihi"
Numera bor Iron Fairen Hannah hos mig

 Tillsammans med Gudinnan Fortuna
 Och den stora baljan av varmgalvat järn med hamrat järn som kantband och handtag

Var jag shoppade loss?
I min butik Hemtrevligt Ute & Inne såklart, det blir ju mest ekonomiskt så =)
Trevlig Helg!

5 kommentarer:

  1. åh, jag skulle önska att jag hade "vägarna förbi" någon gång, det skulle vara så roligt att kika runt i din butik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle du nån gång HA vägarna förbi så kan du väl förvarna =)

      Radera
  2. ... hehehe.. väldigt praktiskt att ha allt inom räckhåll:-) kramen H.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska ju gynna de lokala butikerna "hahaha" Men jag måste erkänna att det känns konstigt att behöva betala för saker som egentligen redan är betalda med mina pengar... Kramen!

      Radera
  3. Det är väl toppen att kunna shoppa hos sig själv! Måste vara livsfarligt att ha en egen butik men en massa saker man själv vill ha! Det skulle antagligen bli en ekonomisk krasch för mig, jag skulle ta hem allt! Fina saker du har i din butik! Jag hoppas det går bra för dig med att driva den. Gissar att det inte alltid är så lätt att vara egen.

    kram louise

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)