Drama Leaves

fredag 17 juni 2016

Hallå världen

här e ja igen...

Long time no see skulle man ju kunna påstå!

Min nya laptop är inget kul arbetsredskap och sen lyckades jag skaffa mig ett nytt lösenord till bloggen men antecknade det inte :/ 

Ni känner kanske igen känslan, när man tror på sig själv så pass att man är övertygad om att DET lösenordet kommer jag lätt ihåg!

Jaja, nu har jag rett ut problemet och antecknat lösenordet både här och där för säkerhets skull "hahaha"

 Förhoppningsvis kommer det ett trevligt inlägg från mig inom den närmsta tiden - ville bara förvarna så att ni inte blir chockade "blink"

Ha nu en go helg så hörs vi senare
Kram gittan

3 kommentarer:

  1. Jag fick en lätt chock, men inte mer än hjärtat klarar av. Så jag känner mig väl förberedd på fler inlägg!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att få ett livstecken från dig, hoppas det är bra!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ha ha, känns igen! Jag har en reseblogg jag aldrig kommer in på igen - har försökt i 5 år nu...
    Kram /Lotta

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)