Drama Leaves

måndag 27 september 2010

Måste få skryta lite...

Som väl är vet jag att man inom bloggvärlden inte tar illa upp när andra skryter om sina barn, nu är det min tur =)

Igår eftermiddags var vår äldsta dotter på audition som en av de utvalda i HasseAnderssons show "Jukebox" på Slagthuset i Malmö.

Även om hon gjorde bra ifrån sig så räckte det inte hela vägen. Konkurrensen var stenhård men hon var jättenöjd med sin prestaion och det är ju huvudsaken.

Är någon intresserad av att veta mer el. rent av sugen på att dansa själv? Titta gärna in till henne här:

http://sandrastyle.se/


Stolt moder!

3 kommentarer:

  1. Så skönt att hon är nöjd för som du säger är det huvudsaken att man jämför med sig själv även om det säkert är svårt i den branschen.

    Ang ditt förra inlägg så är jag nog sådan att jag undviker skriva allt för ärligt om det gäller något personligt men om det bara gäller tex gula blommor så är jag uppriktig och skriver att det är inget för mig och min trädgård....
    Svårt det där för man vill ju inte såra.

    Ha det gott!
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Klart du ska vara stolt! Det måste ha varit en riktigt utmanande och spännande upplevelse!

    Såg att jag missat ditt förra inlägg..... Jag brukar nog inte skriva något 'negativt'. Låter bli att i stället då. Men det är klart, det går ju att formulera sig kring att man har en annan uppfattning på ett sånt sätt att det tas emot väl och inte misstolkas. Med lite fingertoppskänsla så går det.... Tycker annars att det är härligt att trädgårdsblogg-världen allmänt sett är positiv och uppmuntrande... Man hör om så många andra blogg-genrer som inte är det och t o m motsatsen.

    Hoppas att allt går bra i butiken!!!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Klart att man skall vara stolt och vad spännande det låter och vilken upplevesle det måste ha varit.
    Vad har jag missat... får nog läsa förra inlägget.
    Ha det gott och hoppas att det går bra i butiken. Tack snälla du för tanken om skäggbusken jag tar gärna en när jag kommer för min kanske inte klarar vintern
    Annika

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)