Drama Leaves

onsdag 11 oktober 2017

Bloggen - Instagram

Det är dåligt med blogginlägg här men den dåliga sommaren har gjort sitt till. 
Hos oss har det blåst som aldrig förr hela året och sen detta eviga regnande... 
Regnet började i maj och det håller fortfarande på! Hur många mm vi fått hittills vill jag inte ens tänka på längre (maken har full koll) men brunnen lär då inte torka ut :) 

För den som är intresserad så hittar ni mig även på Instagram där uppdaterar jag desto oftare och det är en blandning av trädgård, matlagning, bak och stickning lite beroende på årstid och humör. 
Där finns jag som:
livetsgladjeamnen 
och kontot är öppet för alla som vill titta
Välkommen dit!

Kram gittan

2 kommentarer:

  1. You have been hit by trollers Gittan .. I have been too at times .. Thanks for stopping by even though I haven't begun to post for this year yet. We actually woke up to snow here .. it is gone now but it is a sharp reminder that mother nature can do what ever she feels like doing ? LOL Hope all is well with you ! Joy

    SvaraRadera
  2. thanks for information, could you take the time visit me?
    Kampusnya Atlet
    Kampusnya Atlet

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)