Drama Leaves

tisdag 24 november 2015

Ny dator införskaffades efter en del påtryckningar från omgivningen MEN jag gillar den inte alls! Det tog nästan 2 veckor innan jag ens packade upp den och startade "eländet" 
Att den dessutom är utrustad med det nya "fantastiska" Windows 10 gjorde mig inte ett dugg glad, jag fattar ingenting och hittar ingenting och använder den därför enbart för att surfa nån enstaka gång :(
Vågar mig inte på att ladda upp några bilder för jag vet inte var jag ska leta efter dem sen så bloggen får vara vilande i väntan på att någon förbarmar sig över mig och lånar mig en cd med Windows 7!

Ny dator = skit-dator!

Men annars är det bara bra med mig :D
(men jag glömt lösenordet till bloggen - ups!)
Kram!

4 kommentarer:

  1. Känner du ingen tonåringarna du kan bjuda hem? Såna fixar sånt på ett kick! Utan skiva ... Men jag fattar precis! Jag vägrar annat än 7:an

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick till svar att "då måste du ha en skiva" när jag bad om hjälp av en som kan :( Yngsta dottern har en skica men hos har nyss flytatt och vet inte i vilken kartong den kan tänkas ligga.. Det är ju inget man använder när man redan har det installerat på sin dator :) I värsta fall får jag kontakta t-killen vi använder till våra företag när det krisar men det känns lite överkurs...

      Radera
  2. Haha, känner igen mig på pricken. Här står två datorer med Windows 10 orörda. Den ena fick vi av en släkting som inte 'orkade se eländet'. Som Mac-nörd fnissar jag bara lite ;).
    Ha en riktigt härlig jul och vi ses väl i någon trädgård nästa år? /Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag håller verkligen tummarna för att dina träd repar sig! Jag hade ett trist citronträd. Jag klippte av varendaste gren tills endast stammen fanns kvar. Sedan hamnade krukan intill soptunnan, men inte i - där den egentligen var tänkt att ha hamnat. Så småningom fick den övergivna lilla pinnen små löv och så småningom blev den ett jättefint citronträd :D

    SvaraRadera

Till er som skriver ett par rader vill jag bara säga att det gör mig så glad, och jag besvarar oftast dem alla!
Har du ingen egen blogg, klicka i Anonym så går det bra att lämna en kommentar ändå =)