tag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post6328463809439833642..comments2023-10-29T07:21:59.789+01:00Comments on Livets glädjeämnen: Gaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.............gittanhttp://www.blogger.com/profile/05353416536540035191noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-20155129304800385612010-11-04T20:04:33.447+01:002010-11-04T20:04:33.447+01:00Ja stackars dig som måste hålla på och kämpa med T...Ja stackars dig som måste hålla på och kämpa med Telia. Jag tycker faktiskt Telia några gånger även i mina ärenden varit besvärliga och som gjort besviken som kund. Jag hoppas dom kan bättra sig och bli mänskliga och lyssna till vad vi som kunder önskar.<br />Hoppas att allt löser sig på det bästa sättet för dig. Jag håller tummarna.<br />Önskar dig en bra Torsdagskväll.<br />Kramar från Marie!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-72222547767590472212010-11-03T16:26:20.655+01:002010-11-03T16:26:20.655+01:00Känner igen skiten. Jag fick byta bet.terminal til...Känner igen skiten. Jag fick byta bet.terminal till ett "rabatterat" pris, så jag kunde ta magnetkort som skulle bli obligatoriska 2004. Tvingades attgå från den gamla till en ny!!! Numera är denna inte godkänd, utan de vill att jag skall ha en annan ännu dyrare, Icke. Känner mig nästan hotad. Men eftersom de blåst mig en gång, vägrar jag att byta och ingår därmed inte i säkerhetgarantin.!!! Vid ett tillfälle när jag ringde Telia, fick jag vänta i 50 min, "Dit samtal kopplas nu fram" Inte f-n de kopplade bort mig. Snacka om frustration<br />Ha det gott och krammammihttps://www.blogger.com/profile/17612292572991367025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-89077625195334946692010-11-03T16:26:15.994+01:002010-11-03T16:26:15.994+01:00...avskyr att behöva fråga om hjälp... därför att ......avskyr att behöva fråga om hjälp... därför att just DET händer...;-/<br /><br />Gittan!<br />jag har kikat in i din fina butik (långt om länge..) Mycket, mycket fina varor!! Får vi bloggare rabatt;-)? <br /><br />Tips från gammal dekoratör, om du vill..:-) eller inte... Here it comes;-)<br />Lite mer mjukfluff behövs på ett par ställen på hyllorna. Har du kuddar och plädar?<br />Sätt gärna upp några speglar bakom varorna här o där på väggen, så får du mer djup, ljus och liv i väggen (precis som du har gjort med en silverbricka där).<br />Kanske har du något med mer färg (lila t ex) så att allt det gråa och vita har något att jämföras mot.<br />Var inte rädd för att sätta de stora korgarna med servetter på ett hyllplan längre upp, de ger också ett stort mjukfluffigt intryck, och blir spänstiga mot alla mindre produkter.<br />Jag tycker själv att det är lättare att ta foton och se efter vad man behöver göra för att få hyllorna mera livfulla... <br /><br />Stor varmkram Hillevi<br />(som är en aningens överarbetad och inte orkat läsa bloggar på nån månad eller så...)Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevihttps://www.blogger.com/profile/12670920353976637489noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-69057010989364324452010-11-03T15:27:07.757+01:002010-11-03T15:27:07.757+01:00Hej Gittan.
Jag heter Peter och jobbar på Telia Ku...Hej Gittan.<br />Jag heter Peter och jobbar på Telia Kundservice.<br /><br />Oj, det var en mindre bra upplevelse över din kontakt med vår säljare i telefon. Jag får nog själv undra lite över varför en presentation om flera olika lösningar rabblades upp för dig, om det enda du var ute efter var en fast telefonanslutning.<br />Så där får jag beklaga över att du inte fått den service du efterfrågat och att bemötandet inte heller varit som det borde.<br /><br />Om du fortfarande är intresserad över en fast telefonanslutning att stå på dig som privatperson, kan jag om du kontaktar mig via denna länk, ordna upp en lösning.<br /><br />Med vänliga hälsningar<br />Peter Muszta<br />Telia Kundservice<br /><br />http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515sociala-medier@teliasonera.comhttp://www.telia.senoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-30691892054478811042010-11-03T13:48:55.545+01:002010-11-03T13:48:55.545+01:00Det var det värsta!!! Och här blir man irriterad n...Det var det värsta!!! Och här blir man irriterad när man måste knappa in en massa siffror "och avsluta med fyrkant".<br />Hur frustrerande måste inte detta vara!!!<br />Ibland lönar det sig att maila någon chefsperson högt upp i organisationen!! Gör det! Du har ju texten här i inlägget och kan kopiera in den!!!<br />Absolut värt ett försök - och jag garanterar att det funkar!!<br />Lycka till du olycksaliga!!! ;-) Men, du skrattade åt mig när jag fick snö, så nu får jag väl iallafall småflina mitt i eländet! ;-)<br />Ha det gott!<br />/RubenRubenhttps://www.blogger.com/profile/12352413024206898885noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-37250107330481365312010-11-03T13:23:54.673+01:002010-11-03T13:23:54.673+01:00Ja ibland är det inte lätt. Kan ej heller hjälpa h...Ja ibland är det inte lätt. Kan ej heller hjälpa har abloslut ingen erfarenhet av sånt. Hoppas det ordnar sig, kram/GelaGelahttps://www.blogger.com/profile/08354582864837294460noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6791335344724644546.post-78166408318237503582010-11-03T12:09:49.616+01:002010-11-03T12:09:49.616+01:00Hej Gittan!
Oj, så jobbigt det verkar med betalnin...Hej Gittan!<br />Oj, så jobbigt det verkar med betalningstjänsten!!<br />Det är väl en förutsättning idag att bedriva affär och låta kunderna betala med kort, det förekommer ju snart inga kontanter ;)<br /><br />Hoppas det löser sig snart!!<br />Kram /BeaBeahttps://www.blogger.com/profile/05193372074266058339noreply@blogger.com